دکوراسیون کلاسیک اروپایی 10 ویژگی اصلی این چیدمان کوئیک سازه-پارسیان دکور

سبک کلاسیک پادشاه سبک های خیره کننده است و درخششی که در این سبک مشاهده می شود در هیچ سبک دیگری دیده نمی شود. جلوه سبک کلاسیک باعث تمایز آن نسبت به سایر سبک ها شده است. شما می توانید با استفاده از متریال های مناسب درخشش را در این سبک ایجاد کنید. به عنوان مثال استفاده از متریال های لوکس باعث ایجاد درخشندگی بیش تر این سبک می شوند. هم چنین استفاده از شمعدان ها و لوستر های کریستالی ، طلایی ، برنزی و مسی نیز انتخاب مناسبی برای این موضوع هستند. علاوه بر تمامی این موارد آینه های قاب دار تزیینی و آثار هنری نیز باعث ایجاد درخشش در سبک کلاسیک می شوند.

این امر باعث شده است که نقش خانه و اهالی خانه در جامعه ی امروز دو چندان شود. یکی از راه هایی که سبب می شود آرامش به خانه ها وارد شود چیدمان اصولی و علمی دکوراسیون منزل می باشد. سبک کلاسیک دکوراسیون یک سبک اصیل و شکوهند است که از مبلمان استیل و سلطنتی پرده‌های فاخر فرش‌های آنتیک لوستر‌های درخشان عتیقه‌جات و تزیینات قیمتی تشکیل می شود.

  • ست کردن رنگ مبل‌ها با میز غذاخوری، زیرتلویزیونی و فرش‌ها نیز نشان‌دهنده خوش‌سلیقگی صاحب خانه است.
  • برای پذیرایی‌ها با سبک دکوراسیون کلاسیک بهتر است از فرش های ریز بافت و دارای نقشه پرکار‌تر استفاده کنید.
  • در صورتی که از گچبری سقف خوشتان نمی آید، می توانید جای خالی آن را با به کار بردن لوسترهای تزیینی پر کنید.
  • برای درک بهتر موضوع پیشنهاد می کنیم قوانین رنگ در دکوراسیون داخلی را مطالعه کنید.
  • هدف از استفاده آن‌ها، نمایان‌تر شدن متریال های دیگر مانند چوب در دکوراسیون داخلی کلاسیک است.

مبلمان آنتیک ، دیوارهای گچبری شده، لوسترهای چشمگیر، تزیینات شگفت انگیز، دکوری های حکاکی شده، پرده های فاخر و رنگ های شکیل و سنگین چه چیزی را در ذهن شما تداعی می کنند؟ بله، سبک مجله خبری دکوراسیون . ویژگی هایی که نام برده شد، خصوصیات سبک دکوراسیون کلاسیک هستند. وقتی این ویژگی ها در کنار هم برای دکوراسیون منزل به کار روند، شما می توانید فضایی سرشار از اصالت و ابهت را تجربه کنید. سبک کلاسیک برای کسانی که وقار در دکوراسیون را به دیگر چیزها ترجیح می دهند، مناسب است. خانه‌هایی که بصورت کلاسیک طراحی شده‌اند، ناخودآگاه به فرد اینطور القا می‌کنند که سقف خانه خیلی بلند است.

تفاوت سبک مدرن و کلاسیک از نظر هزینه

کف فضای داخلی کلاسیک از چوب و سنگ است که در کنار رنگ های طبیعی استفاده شده بهترین متریال برای محیط های سبک کلاسیک هستند. دکوراسیون داخلی کلاسیک هیچ وقت از مد خارج نمیشود و همیشه لوکس ،ظریف و فضای سلطنتی را ایجاد میکند. دکوراسیون داخلی کلاسیک بر اساس نظم، تعادل، دقت و ظرافت فراوان است که اصلی ترین ویژگی آن تقارن است. در این مقاله مهمترین نکات اجرایی دکوراسیون کلاسیک پذیرایی، دکوراسیون کلاسیک ایرانی و دکوراسیون کلاسیک اروپایی مورد بررسی قرار گرفت.

مدل برتر مبل مدرن راحتی جدید

میزهای غذاخوری بزرگ و چوبی، صندلی هایی با روکش مخمل یا ساتن از دیگر المان های مناسب برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه به این سبک می باشند. اگر به رنگ های روشن علاقه دارید آبی، کرم و سبز زیتونی نیز برای این محیط مناسب هستند. در طراحی دکوراسیون کلاسیک نظم و تقارن بسیار زیادی حاکم است. مبلمان، شمعدان ها، مجسمه و سایر اکسسوری ها در سبک کلاسیک به صورت متقارن و یا جفتی روبروی یکدیگر قرار می گیرند.

برای پوشش کف نیز مناسب ترین گزینه چوب می‌باشد پارکت لمینت طرح چوب نیز از انواع کفپوش هایی میباشد که در این سبک استفاده می شود. علاوه بر آن سنگ طبیعی نیز از کفپوش های محبوب و پرطرفدار در این سبک می باشد. سقف های این سبک باید دارای سطحی نرم و صاف باشد و رنگ آن نیز اغلب به رنگ سفید و تنالیته های آن از جمله حاجی، شیری و کرمی انتخاب می شود. متریال و مصالح استفاده شده در این سبک چه در مبلمان و چه در تزیینات اغلب از مواردی مانند چوب طبیعی، سنگ های گرانبها و کمیاب، فلزات ارزشمند و یا حتی متریال هایی همچون پوست و ابریشم می باشد. برای نورپردازی مصنوعی نیز می توان از چراغ های سقفی کلاسیک و لوستر های زیبای کریستالی و همچنین چراغ های دیواری این سبک استفاده کرد. البته در کشورهایی نظیر یونان و انگلستان نیز آثار معروف تاریخی به معماری کلاسیک دیده می شود.

مطالبی که در این بخش برایتان گفتیم، همگی از مهمترین آیتم‌هایی بودند که برای دیزاین کلاسیک اتاق پذیرایی به آنها نیاز داشتید! باقی موارد را به سلیقه و خلاقیت شخصی شما واگذار می‌کنیم. اگر بخواهید کمی تنوع در آن ایجاد کنید، استفاده از مبل لاو ست هم در کنار دیگر مبل‌ها می‌تواند یک ایده خلاقانه به شمار آید. در مرحله بعدی ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه سبک کلاسیک قبلی را با سبک مدرن تركیب كنید. کاملا متداول است که این سبک را با طرح های مدرن تر ترکیب کنید.