دکوراسیون کلاسیک منزل طراحی داخلی کلاسیک ساختمان-پارسیان دکور

در این متن به طور کامل در مورد نحوه چیدمان دکوراسیون کلاسیک اروپایی توضیحاتی را ارائه کردیم که بهتر است از آنها برای چیدمان بهتر، کمک گرفت. با اینکه این سبک کمی سنتی است و اغلب بزرگسالان آنرا به کار می‌گیرند اما برای شروع زندگی مشترک جوانان نیز می‌توان از آن استفاده کرد و تنها باید اکسسوری‌های مدرن را نیز در آن به کار گرفت. در فضا با طراحی داخلی کلاسیک از پارچه هایی با جنس پنبه، کتان، مخمل و کرباس استفاده میکنند که بسیار زیبا هستند.

افراد کمی به این سبک گرایش دارند ، زیرا باید زمان و هزینه زیادی را صرف کنند. نمونه کارهایی که در گذشته انجام شده است می تواند تعیین کننده موفقیت یک شرکت باشد. رگه ‌های از رنگ طلایی و سفید در کنار تمام رنگ های مجاز در مجله خبری دکوراسیون استفاده می شود. رنگ‌هایی مانند قرمز تیره ( زرشکی ) سبز زمردی یا زیتونی، آبی کلاسیک یا درباری فضا را مجلل و فاخر نشان می دهند. رنگ های دیگری مانند کرم، قهوه ای و بژ نیز در پالت رنگی چیدمان کلاسیک دیده می شود.

ویژگی های سبک دکوراسیون کلاسیک شامل مبلمان آنتیک ، دکوری های حکاکی شده ، تزیینات شگفت انگیز ، دیوار های گچبری شده ، پرده های فاخر ، لوسترهای چشمگیر و رنگ های شکیل و سنگین می باشد. کاربرد این ویژگی ها در دکوراسیون منزل ، باعث ایجاد فضایی سرشار از اصالت و ابهت خواهد شد. سبک کلاسیک بهترین انتخاب برای علاقمندان به وقار در دکوراسیون می باشد.

نوع کاربری ساختمان ( دکوراسیون تجاری، مسکونی و اداری) در نوع نورپردازی و وسعت آن اثر می گذارد. در طراحی داخلی کلاسیک معمولاً از نورهای سفید و زرد استفاده می‌کنند. رنگ مبلمان را با پرده ها، قالیچه ها، فرش و هر اِلمان پارچه ای باید هماهنگ و ست کرد. به عبارتی هر طرح، نقش و جنس متعلق به یک گروه خاص باشد.

  • در صورتیکه این آیتم در خانه شما وجود داشته باشد، می‌باید از انواع سنگی و آن هم سنگ مرغوب دیزاین شود.
  • سرویس بهداشتی های کلاسیک، معمولا کابینت های چوبی با رنگ های کرم و قهوه ای دارند.
  • این نظم دقیق و کاملا اصولی جلوه ای بسیار فاخر و باشکوه در دکوراسیون داخلی منزل می آفریند و به راحتی بیننده تحت تاثیر این فضای لوکس و رسمی قرار می گیرد.
  • گچ بری، قلم زنی، میناکاری، آینه کاری، پتینه و ورق طلا از ابزارهای مهم خلق این سبک از دکوراسیون هستند.
  • ویژگی های سبک دکوراسیون کلاسیک شامل مبلمان آنتیک ، دکوری های حکاکی شده ، تزیینات شگفت انگیز ، دیوار های گچبری شده ، پرده های فاخر ، لوسترهای چشمگیر و رنگ های شکیل و سنگین می باشد.
  • به گفته ی شرکت دکوراسیون و بازسازی ساختمان هیرادانا ، بازسازی ساختمان را می توان اینگونه دانست …

در دکوراسیون کلاسیک ، سقف نرم و سفید می باشد و معمولا رنگ سفید ، شیری یا کرمی برای این سبک انتخاب می شود. معمولا از متریال گچ برای اجرای سقف در سبک کلاسیک استفاده می شود. زیرا گچ به راحتی شکل می گیرد و قابلیت ایجاد تزیینات زیبا و چشمگیری را دارد. گاهی مواقع به جای گچ از پلاستر یا فوم نیز استفاده می شود اما گچ از جلوه بیشتری برخوردار است. اگر علاقه ایی به گچ بری سقف ندارید ، می توانید با استفاده از لوستر های تزئینی جای خالی آن را در سقف پر کنید. توصیه می شود از متریال سنگ و چوب به عنوان کفپوش استفاده کنید.

آبی یا بنفش؛ طراحان با رنگ شهر کرونا زده را فتح می کنند

در سبک طراحی داخلی کلاسیک از یک رنگ یا تناژ خاص استفاده نمی‌شود. رنگی که شما انتخاب می کنید باید در تمام عناصر، اشیا و اِلمان ها به چشم بیاد. به طور مثال قانون 60، 30، 10 یک انتخاب بسیار رایج است. برای کفپوش این محیط از سنگ های بادوام و براق استفاده کنید.

همان گونه که نمی توان از قوانین مدیر سرپیچی کرد ، اجرای اصول سبک کلاسیک با بی توجهی نیز امکان پذیر نیست. ایجاد تقارن در فضا در اولویت می باشد و همه چیز به شکل مرتب چیدمان می شود. آخرین نکته ای که قبل از شروع طراحی یک اتاق نشیمن کلاسیک باید به آن توجه کنید مربوط به عملکرد هر عنصر است. یک قانون طلایی وجود دارد این است که هر آیتم یک هدف و یک مکان دارد. تقسیم کننده ‌های اتاق، ستون ها و ارتفاع سقف و کف همه می توانند اتاق را تعریف کنند.

دکوراسیون کلاسیک با ایده لاکچری و متفاوت

در این سبک طرح‌ها کمی شلوغ‌تر از سبک مدرن هستند و از طرح‌هایی که نقش و نگار بیشتری دارند، استفاده شده است. در دکوراسیون کلاسیک از مبلمان چوبی با رویه شیشه ای و طرح های انحنا دار استفاده میکنند. مبل هایی که با روکش به رنگ های گرم و قهوه ای که تزئینات گل و یا خطوط طلایی دارند از نمونه های سبک کلاسیک هستند که میتوان از آنها استفاده کرد. همه رنگ ها باید آرام، ملایم و گرم باشند و حس صلح و آرامش بخش و دنجی را به فضای داخلی دهند. در دکوراسیون داخلی کلاسیک، وجود ستون‌ها هم بسیار مهم است.

سبکی که هر کدام از عناصر آن از تاریخ سخن می‌گوید چیدمان کلاسیک یک چیدمان منظم و قابل پیش‌بینی است. دکوراسیون کلاسیک با مدرن شدن جوامع همچنان به صورت تزیینی و ایده آل ادامه پیدا کرده است. بسیاری از افراد گرایش به اشیاء عتیقه و سنتی دارند و به استفاده از سبک و تزیین کلاسیک علاقه مند هستند. دکوراسیون کلاسیک یک دکوراسیون منظم و مرتب است، طوری که هر چیز در آن در جای مناسب خود قرار گرفته است. این نوع دکوراسیون به منزل شما فضایی مجلل و با شکوه می دهد.

در این سبک میز کنار تخت و آباژور چوبی بر روی آن دیده می شود. دقت داشته باشید که بین طرح کاغذ دیواری، پارچه مبلمان، روتختی و پرده ارتباط تنگاتنگ برقرار باشد. مثلا اگر یکی را راه راه انتخاب کردید همگی راه دار باشند و تفاوت در سایز خطوط و فاصله آنها باشد و برای پارچه های گلدار طرح و رنگ نزدیک به هم یا کاملا شبیه به هم انتخاب شود.