طراحی بهترین دکوراسیون آشپزخانه کوچک؛ دیزاین آشپزخانه مدرن و زیبا+50 تصویر ایده دکوراسیون آشپزخانه 2021 سه کنج

اگر سری به پیج های اینستاگرام دکوراسیون منزل بزنید، خصوصا خانه های نوعروسان گرامی با جهیزیه هایی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد ، مشکل لوازم و مبلمان های متعدد به وفور مشاهده می شود. بنابراین اگر شما هم از طرفداران طراحی مینیمال و جذابیت‌های دیزاین آشپزخانه مدرن هستید با این مقاله همراه ما باشید تا برایتان بگوییم چگونه می‌توانید به آشپزخانه مدرن و دلخواهتان برسید. در مدل جزیره یک دیوار، دو دیوار و یا سه دیوار کابینت می شوند و در فاصله کمی از این دیوارها تعدادی کابینت که می توانند نقش میزرا نیز به عهده داشته باشند قرار می گیرد. در مدل جزیره یک کانتر برای کار و یا استفاده های دیگر به آشپزخانه اضافه می شود که کاملا اطراف آن باز است.

  • بهتر است لوازمی مثل توستر ، ماکرویو و لوازم برقی را در فضایی خارج از دید عموم قرار دهید.
  • در واقع آشپزخانه نقش کلیدی و حائز اهمیت در یک آپارتمان، ویلا و یا هر ساختمان دیگری دارد.
  • همچنین پنل کابینت مورد استفاده باید به راحتی تمیز شود و قابلیت ضد آب بودن را نیز داشته باشد.
  • رنگ بنفش به عنوان یک رنگ شیک و اشرافی، در کنار کابینت‌های مدرن و صیقلی، معرف یک دکوراسیون مدرن برای آشپزخانه ست.
  • ترکیب رنگ موجود در دکوراسیون را میتوانید براساس سلیقه شخصی خود انتخاب کنید.

اگر در زمره افرادی قرار دارید که تردد بالایی در آشپزخانه دارند و یا کف آشپزخانه تان زود به زود لکه می گیرد و یا به هر علتی کثیف می شود، بهترین انتخاب برای کفپوش آشپزخانه شما استفاده از سنگ یا سرامیک می باشد. برای داشتن یک آشپزخانه مدرن و به روز باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید. اولین چیزی که برای داشتن دکوراسین آشپزخانه به روز باید به آن توجه داشته باشید، داشتن یک ظاهر ساده و خلوت در فضای کلی خانه است. بنابراین نباید روی کانتر و جزیره آشپزخانه و بر روی کابینت ها وسایل اضافی قرار داده شود. اگر شما هم علاقمند به دکوراسیون آشپزخانه سفید هستید توجه داشته باشید رنگ صفحه کابینت، کاشی بین کابینتی و کف آشپزخانه را از رنگ های متضاد استفاده کنید تا زیبایی محیط آشپزخانتان را بیش از پیش کنید.

اینجا اولین جــایـیه که قیــمت کابینت ساز رو تضـمین میکنه

اگرچه اجزا و قسمت هایی مانند کابینت ها، کانتر آشپزخانه، وسایل، جزیره و دیگر وسایل جانبی در زیبایی این قسمت از خانه بسیار تاثیرگذار هستند اما دیوارها نیز می توانند تاثیرگذاری فراوانی در زیبایی و جذابیت آشپزخانه داشته باشند. نورپردازی باید با توجه به ابعاد و رنگ های قابل استفاده در آشپزخانه صورت گیرد. اصولا یک آشپزخانه کم نور و تاریک طوری به نظر می رسد که انگار فضای کوچکتری به آن اختصاص داده شده است و فضا کوچک‌ تر از آنچه هست که دیده می شود.

چند نکته در مورد آشپزخانه مدرن

استفاده از رنگ های روشن به خصوص سفید و نیز وجود نور کافی در این محیط جلوه بسیار زیادی به خصوص به آشپزخانه های کوچک خواهد داد. مشتری در مرحله ی طراحی به راحتی می تواند آن چرا که قرار است به عنوان دکوراسیون در فضای آشپزخانه چیده شود را ببیند و در صورت دلخواه پیشنهادات، انتقادات و یا ایده های جدید خود را بیان نماید. کابینت آشپزخانه سبب می شود لوازم آشپزخانه، به صورتی مرتب و منظم در کنار هم قرار بگیرند وعلاوه بر مرتب بودن آشپزخانه، سبب زیبایی و لوکس بودن آشپزخانه و محیط آشپزی می شود. برای ساخت میز ناهار خوری چوب و فلز، از انواع چوب میتوان استفاده کرد. به عنوان مثال برای تولید میزی که در تصویر بالا مشاهده میکنید از چوب درخت چنار استفاده شده است.

لوازم و اکسسوری هایی که در یک آشپزخانه کوچک استفاده می‌شوند بدون جزئیات زیاد، زرق و برق و شلوغی هستند. برای داشتن آشپزخانه‌ای شیک و مدرن بهتر است از یک تیم طراحی دکوراسیون کمک بگیرید. شما می‌توانید وسیله‌های آشپزخانه را طبق سلیقه و علایق خود خریداری کنید. یک تیم طراحی دکوراسیون آشپزخانه در چیدمان بهتر وسیله‌ها به شما کمک خواهد کرد. اگر حال آشپزخانه یک خانه خوب باشد، حال اهالی آن خانه نیز خوب است!

استفاده از رنگ سفید و رنگ‌های روشن در دیوار، کابینت و دکوراسیون آشپزخانه شما باعث می‌شود احساس کنید فضای شما بزرگ‌تر است. اطمینان حاصل کنید که نور آشپزخانه مناسب دکوراسیون آشپزخانه شماست. آشپزخانه و کابینت کلاسیک یکی از زیباترین و پر هزینه‌ترین سبک‌های دکوراسیون است. در این سبک دکوراسیون آشپزخانه، کابینت‌ها از چوب طبیعی ساخته می‌شوند، تزیینات و جزییات روی آنها به وضوح دیده می‌شود. این جزییات از کنده‌کاری‌های روی کابینت گرفته تا دستگیره‌های فلزی و آبکاری شده با رنگ‌های طلایی یا آنتیک خودنمایی می‌کند. انتخاب وسایل با ابعاد رو رنگ و هارمونی و سایز متناسب با فضای آشپزخانه نکات مهمی هستند که در زیبایی دکوراسیون این قسمت از آشپزخانه تاثیر به سزایی دارند و مهم‌تر اینکه زیبایی و منظم بودن آن تاثیر مستقیمی در زیبایی دکوراسیون کلی خانه دارد.

اگر آشپزخانه سنتی شما دارای یک فضای تورفتگی بود و کاربرد مناسبی نداشت، برای آن یک کابینت دیواری با رنگ آبی طراحی کنید. این طرح جذاب علاوه بر ایجاد حس و حال کلاسیک، به منظم بودن و تزیین آشپزخانه سبک سنتی کمک بزرگی می‌کند. آشپزخانه ایرانی جدید به طرحی از منبت، معرق و کنده کاری‌های ایرانی مزین هستند. در دنیای امروز معماری و دکوراسیون داخلی استفاده از کابینت مدرن ایرانی در دکوراسیون آشپزخانه اروپایی کاربرد دارد.