زیباترین مدلهای اجرا شده دکوراسیون آشپزخانه ایرانی در سال 98 فروشگاه اینترنتی مبل و دکور، مبلمان، مبل کلاسیک، میز و صندلی ناهارخوری

سبک این دکوراسیون به گونه‌ای است که در آن از کابینت‌های دیواری بلند استفاده می‌شود. استفاده از کابینت‌های بلند و عمودی در چنین دیزاینی به منظور ایجاد فضای عمودی و بخش‌های بیش‌تر است، تا فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر و جادارتر نشان دهد. از طرفی فضای مفید و نسبتا بزرگی نیز برای جای دادن دیگر وسایل ایجاد شود. در مورد بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه استفاده از کابینت هایی با رنگ روشن بسیار کارآمد است. برای بزرگتر دیده شدن فضا نسبت به اندازه واقعی سعی کنید از وسایلی که بیشتر رنگ های روشن دارند استفاده کنید. اگر رنگ وسایل با رنگ دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ باشد، علاوه بر بزرگ دیده شدن فضا، هارمونی ایجاد شده برای بینندگان نیز بسیار چشم‌ نواز خواهد بود.

  • همچنین شما می توانید با کمک طراح دکوراسیون از رنگ های دیگر برای ترکیب با رنگ سفید نیز استفاده کنید، توجه داشته باشید که استفاده از کابینت های تیره برای این فضا باعث می شود آشپزخانه شما بسیار کوچک به نظر برسد.
  • اگر شیفته‌ی طراحی مینیمال هستید و تصمیمتان را گرفته‌اید که سبک مدرن را در آشپزخانه‌تان اجرا کنید، خوب است پیش از شروع کار، اصول این نوع طراحی را بشناسید تا با شناخت بیشتر و درک بهتری از این سبک، ایده‌هایتان را عملی کنید.
  • هیچ گونه ابزار آشپزی مثل آبمیوه گیری، چرخ گوشت، گوشت کوب برقی و دیگر موارد، برعکس آشپزخانه های ایرانی بر روی صفحه کابینت زمینی چیده نمی شود و در داخل باکس ها قرار می گیرند.
  • در دنیای امروز معماری و دکوراسیون داخلی استفاده از کابینت مدرن ایرانی در دکوراسیون آشپزخانه اروپایی کاربرد دارد.

اگر دکوراسیون یک آشپزخانه شاد و انرژی‌بخش باشد، منزل شما نیز محیط مطبوعی خواهد داشت. دکوراسیون یک آشپزخانه را طرح کابینت‌ها، فرش‌، میز ناهارخوری و سایر اجزاء موجود در آن تشکیل می‌دهد؛ بنابر‌این برای داشتن یک آشپزخانه ایده‌آل لازم است در انتخاب‌های خود دقت به خرج دهید. به طور مثال در دکوراسیون آشپزخانه خیلی از کشورها از تولیدکنندگان ایرانی خرید می کنند مخصوصا در کشور های همسایه و حوزه خلیج فارس. دکوراسیون آشپزخانه ایرانی شامل طیف گسترده رنگی و طرحی می باشد که توسط چندین برند ایرانی تولید می شود.

دکوراسیون به سبک مدرن در آشپزخانه

این سینک اضافه برروی جزیره، میتونه از رفت و آمد زیاد در آشپزخانه جلوگیری کنه. همچنین کاربری بیشتری به جزیره موجود در آشپزخانه بده و فضای بالای جزیره، بدون استفاده باقی نمونه. آشپزخانه‌های مدرن به طور معمول حالتی هندسی‌تر دارن و رنگ‌های نقره‌ای و طوسی خیلی تو این سبک دیده میشن و بهترین دکوراسیون آشپزخانه مدرنبه همین سبک هستش و نمونه اش رو در تصویر زیر میتونید ببینید. دکوراسیون ترنج با داشتن یک تیم خلاق و حرفه ای و پیش رفتن با جدید ترین طرح ها و نوآوری ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، آماده همکاری با تمامی کارفرمایان عزیز می باشد. یکی دیگر از مواردی که می‌توان از آن برای طراحی دکوراسیون سنتی آشپزخانه استفاده کرد، استفاده از گیاهان است.

آن را با یک طراح باتجربه در میان بگذارید و بر سر هزینه‌ها با یکدیگر به توافق برسید. با پیشرفت تکنولوژی و سریعتر شدن روند زندگی، به روز کردن دکوراسیون و سبک زندگی ضروری است. وجود انواع دستگاه های مدرن همراه با دیجیتالی شدن آنها نیاز به یک طراحی حرفه ای دارد.

۱۳ ایده برای جاکفشی جدید، خاص و متفاوت

خصوصا در طراحی سبک مدرن و مینیمال به روز بودن و آشنایی با فناوری و تکنولوژی روز متریال مورد استفاده، اپلاینس‌های آشپزخانه و لوازم خانگی، نورپردازی مدرن بسیار مهم است. گروه معماری و معماری داخلی آرمند با بیش از 15 سال سابقه درخشان در این زمینه در این مسیر همراه شما می‌باشد. در صورت نیاز می‌توانید از طریق کامل کردن فرم طراحی آنلاین کابینت و دکوراسیون آشپزخانه با ما در ارتباط باشید.

سرامیک نیز یکی از بخش های مهم در دکوراسیون آشپزخانه است که یا به صورت کامل تعویض می شود و یا با استفاده از چسب سرامیک ها بر روی دیوار نصب می شوند. بازسازی آشپزخانه معمولاً زمانی انجام می شود که افراد بخواهند دیزاین کابینت آشپزخانه یا مکان آن را عوض کنند و طرحی جدید را جایگزین نمایند. به هر حال آشپزخانه هایی که تمام دیوار هستند و می توان کل چهار طرف آن را با استفاده از کابینت پوشاند شیک تر و جذاب تر از آشپزخانه هایی خواهد بود که دارای درب و پنجره هستند.