طرح ها و انتخاب های من برای پروژه آشپزخانه زیرزمین ما | جوجه دکور صرفه جو


نقشه ها و چیدمان آشپزخانه زیرزمین ما را ببینید!

چه ،ی تصمیم می گیرد در شلوغ ترین زمان سال، درست قبل از تعطیلات، شروع به ساخت یک آشپزخانه کوچک از ابتدا کند؟

این دختر

از آنجا که من اغلب برای ماه ها روی پروژه های بزرگ می نشینم و در مورد پایان کار تحقیق می کنم و تصمیم می گیرم… وقتی آماده شدم، آماده هستم.

من اتاق های زیادی را در خانه هایمان تغییر داده ام، اما به ندرت از ابتدا. وقتی آ،ین زیرزمینمان تمام شد، کارهای زیادی در لباس‌شویی، حمام و اتاق خانواده‌مان انجام دادم.

اما این اولین باری است که در اتاقی که چیزی جز دیوارها و کف سیم، ندارد، ا،ر کارهای فهرست را به عهده می‌گیرم.

ما نه تنها از گذراندن در آنجا لذت می بریم، بلکه دوست داریم در زیرزمین نیز سرگرم باشیم.

تلویزیون داخلی خا،تری تیره

اما طاقچه کوچکی که برای آشپزخانه ما در نظر گرفته شده بود، کارهایی برای انجام دادن داشت!

من چند سال پیش این فضا را شلوغ کردم تا برایمان کاربردی تر شود. بیشتر به ،وان ایستگاه ساخت لگو عمل می کرد:

وقتی ساختیم هرگز فرش را آنجا نکشیدم، به این فکر می‌کردم که این فضا را به زودی پس از نقل مکان به پایان می‌رس،م. خوب، پنج سال بعد، اینجا هستیم! 😂

و در دو سال گذشته، مطمئناً به این درهم ریختگی افزوده ایم. تمام وسایل اضافی ما که می‌دانستم به این آشپزخانه می‌روند در سبدها و سطل‌ها انداخته شدند.

اما من ایستگاه پاپ کورن خود را به خوبی تنظیم کردم:

آشپزخانه ناتمام

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته برای راحتی شما باشد.

وقتی ممکن است کمیسیون کمی ،ب کنم شما از طریق لینک ،ید می کنید.

این مهمترین بخش است!

ما در تمام سال برای این پروژه پول کنار گذاشته‌ایم، اما با شروع تحقیقات بیشتر متوجه شدم که کابینت‌ها چقدر می‌توانند گران باشند.

قبل از اینکه هر کدام را سفارش دهم، باید با در نظر گرفتن این جزئیات در مورد طرح بندی تصمیم می گرفتم:

  • تنها وسیله بزرگ یک یخچال خواهد بود، و این فقط به این دلیل است که ما یک خط آب و ،وجی برای آن داشتیم. یخچال خوابگاه به خوبی به ما خدمت کرده است، اما در نهایت خوب است که یک یخچال معمولی داشته باشیم.
  • ما همچنین یخچال های شراب کوچکتری داریم که باید در اتاق ادغام شوند. آنها دارای تهویه از جلو هستند، بنابراین می توانند زیر کانتر بروند.
  • من به چند دلیل نمی‌خواستم کابینت‌های بالایی در کل فضا وجود داشته باشد، اولین دلیل این است که ما فقط نیازی به ذخیره‌سازی زیادی در اینجا نداریم. و من می‌خواهم تا حد امکان باز باشد – بنابراین فقط یک دیوار کابینت‌های بالایی دارد.
  • ما یک نوار در طراحی می خواستیم، و من یک برنامه جالب برای آن در ذهن دارم! “فاز دوم” این پروژه خواهد بود.
  • لوله کشی سینک و خط آب یخچال در طول فرآیند ساخت و ساز به سختی وارد شدند، بنابراین من مجبور شدم طرح را حول آن ها برنامه ریزی کنم.

با در نظر گرفتن همه اینها، من به یک طرح کابینت U شکل رسیدم. من یک طرح بسیار خشن روی کامپیوترم انجام دادم تا نقشه را به شما نشان دهم!

سمت راست جایی است که تمام کابینت های بالایی آویزان می شوند. من این کار را انجام دادم زیرا به هر حال یخچال باید به آنجا برود:

چیدمان کابینت یخچال

از چپ به راست — پایین: کابینت گوشه و واحد سه کشو.

بالا: کابینت رویی گوشه و عریض در کنار یخچال.

سینک روی دیوار بلند وسط می رود:

چیدمان کابینت زیرزمین

کابینت‌های گوشه‌ای در دو طرف قرار می‌گیرند و داخل آن تا گوشه‌ها ذخیره می‌شود.

برنامه ریزی برای چیدمان کابینت آسان نیست! اندازه‌گیری کابینت‌ها به ندرت به خوبی انجام می‌شود، بنابراین باید فاصله‌ها را در نظر بگیرید تا کشوها و درها بتوانند بدون برخورد به یکدیگر کار کنند.

به همین دلیل، فضاهای خالی ناخوشایند در کنار سینک وجود داشت که می‌توانستم کابینت‌های کوچک نه اینچی را در آن قرار دهم، اما این امر نیاز به فاصله‌های بیشتری داشت. فکر می کردم عجیب به نظر برسد.

بنابراین در عوض من در چند واحد قفسه بندی کوچک می سازم. آنها برای سبدها یا سطل‌هایی که می‌تو،م وسایل را در آنها ذخیره کنیم عالی هستند. (و من از چوب قراضه برای آن استفاده می کنم، بنابراین بسیار ارزان تر از کابینت های اضافی.)

در دیوار سمت چپ (طول، ترین موردی که در بالا نشان داده شده است)، دو یخچال شراب با یک سطل ، در وسط آن خواهیم داشت. بعداً یک بار نیز خواهم ساخت.

اینجاست که من قصد دارم از تورهای Home-A-Rama که با شما به اشتراک گذاشتم، طراحی منحنی مشابه این یکی را امتحان کنم:
قوس دیوار خشک روی میله

من از دیدن آن شخص به وجد آمدم زیرا سال ها این ایده را در سر داشتم. خواهیم دید که آیا می توانم آن را محقق کنم یا خیر!

من می دانم که آن تصاویر کابینت بسیار ابتدایی هستند، اما امیدوارم که آنها ایده ای از چیدمان ما به شما بدهند. وقتی با هم جمع می شود همه چیز م،ا پیدا می کند. 🙂

کشوهای پایه کابینت خا،تری

چون باید آنها را جمع کنم، کمتر از آن چیزی هستند که در غیر این صورت می پردازیم. من از کیفیت تا اینجا بسیار راضی هستم!

من به زودی یک پست کامل در مورد اینها خواهم گذاشت، اما به طور کلی مواد بهتر از کابینت های موجود در انبار هستند و آنها با ،د کامل، کشوهای بسته نرم و کابینت های بسته نرم ارائه می شوند. خیلی خوب خواهد بود که مجبور نباشم خودم آنها را اضافه کنم!

قبل از اینکه بتو،م کاری را در این فضا شروع کنیم، مجبور شدم همه چیز را از منطقه حذف کنم تا برقکار ما بتواند سر کار بیاید. سازنده ما پریزها را در ارتفاع پیشخوان قرار نمی دهد (حتی برقکار مجاز ما از این موضوع گیج شده بود)، بنابراین آنها باید اضافه می شدند.

همه برش های دیوار خشک او خوشبختانه زیر ارتفاع پیشخوان بود، بنابراین مجبور نیستم زیاد وصله کنم. وقتی کارش تمام شد، تمام تخته های پایه را در این فضا حذف کردم:
طبقه سیم، آشپزخانه زیرزمین

به غیر از کابینت، چند مورد دیگر هم سفارش دادم تا این اتاق از مرحله اول عبور کند.

هدف من در این ماه فقط این است که اتاق را با کابینت ها و کانترها عملیاتی کنم تا بتو،م یک سینک با آب جاری داشته باشیم. 🙂

پس از آن می توانم روی تعطیلات تمرکز کنم و سپس به پایان های سرگرم کننده در اوایل سال آینده بپردازم. من احساس می کنم این یکی قرار است مدتی مرا ببرد!

من اینو سفارش دادم سینک گر،ت سیاه. ما در طبقه بالا مشکی داریم و من عاشق ظاهر و نگهداری کم هستم. این بار تصمیم گرفتم به جای دو حوض، یک حوضه تکی انجام دهم:
سینک تک کاسه ای گر،تی مشکی
کفپوش های LVT گی، غروب

این رنگ گی،ی است که در فروشگاه موجود است.

من هنوز در حال تصمیم گیری در مورد کانتر هستم! من در ابتدا می خواستم یک سطح جامد را در کل انجام دهم، اما به دلیل قیمت به سرعت آن را برطرف کردم. گربه های مقدس، آنها بسیار گران هستند.

من چند گزینه دیگر در ذهن دارم… من قطعاً آنچه را که در مورد آن تصمیم می گیریم به اشتراک خواهم گذاشت.

ما آنقدر هیجان زده هستیم که وقتی در تعطیلات و ماه های زمستان در آنجا به خواب زمست، می رویم، عملکرد آن را خواهیم داشت. این یک افزونه فوق العاده خواهد بود و یک پروژه سرگرم کننده برای من خواهد بود!


منبع: https://www.thriftydecorchick.com/2022/11/ba،t-kitchenette-plans-and-layout.html