چگونه دکوراسیون شیک و باکلاس داشته باشیم؟ + چند پیشنهاد ساده-پارسیان دکور

باید توجه داشته باشید که مهم‌ترین ویژگی سبک مدرن رنگ‌های ساده و خط‌های صاف و منظم است. باید لوازم را با ترکیب رنگ، اندازه درست و کاربری صحیح انتخاب کرد تا دکوراسیونی بی‌نقص و تمیز داشت. می‌توان در چیدمان منزل رنگ دیوارها را سفید در نظر گرفته و مبلمان را خاکستری برگزید. با اجرای بایدها و نبایدهای طراحی دکوراسیون می‌توانید مطمئن باشید که انتخاب‌هایتان درست مجله خبری دکوراسیون خواهد بود. اما ممکن است ایجاد تغییرات در ساختار خانه مانند رنگ جدید کف‌پوش‌ها تصمیم شما برای انتخاب مبلمان یا فرش را نیز تحت تأثیر قرار دهد. شما چه ایده‌ هایی برای دکوراسیون سالن پذیرایی بزرگ و کوچک دارید و پیش از این چه الگویی را برای انجام این کار، پیاده‌سازی کرده ‌اید؟ تجربیات و نظرات خود در این باره را با ما و دیگر کاربران وب سایت در میان بگذارید.

  • پس در فصل گرما شمع های استوانه ای با اندازه های مختلف را درون شومینه بدون استفاده قرار دهید.
  • رنگ های روشن، رنگ های تیره، کاشی و سرامیک انواع سنگ های دکوراتیو برای این کار مناسب هستند.
  • با توجه به اهمیت معماری داخلی اخیراً آن را جزئی از معماری پایدار می‌دانند که برای نگهداری منابع و بازیافت و طراحی کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای شفافیت بیشتر مبلمان فرانسوی، خطوط مرتب، برخورد پرجنبش و رنگ‌ها و شفافیت برآمده از کریستال‌ها، آینه‌ها و سطوح درخشان در نظر بگیرید. پالت رنگی ساحلی رایج شامل طیف‌های آبی روشن و سبزهای برگرفته از اقیانوس همراه با کرم‌ها و رنگ‌های خنثی برای ظاهری زیبا و آرامش‌بخش است. از نورها در پایین استفاده کنید تا فضا خوب و دلپذیر تصور شود و قطعاً شما باید وسایل الکترونیکی را در گوشه‌ای از اتاق که فضای کافی داشته باشد قرار دهید. به‌عنوان‌مثال کاناپه‌های پر سفید، چوب رنگ‌آمیزی شده‌ی کهنه‌نما شده و عوامل درخشان مزین مانند آینه‌ی فرانسوی طلایی را در نظر بگیرید. در تصویر بالا ترکیبی از مبلمان منحصربه‌فرد و به سبک‌دست ساز، آویزهایی باسیم‌های به سبک صنعتی و صندلی‌های چرم خاصی را مشاهده می‌نماییم. همیشه از رنگ‌هایی مثل خاکستری، کرمی و سفید برای رنگ‌های پایه استفاده کنید تا اتاق بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسد.

هر ابزاری که لازم است به طراحیدکوراسیون اضافه کنید تا محیط زندگی شما زیباتر و آرامش دهنده باشد. برای طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی، ایده مناسبی است که به جنبه های کلیدی فضای موجود بپردازید. رنگ ها را مناسب انتخاب کنید؛ نوع مبلمان و لوازم جانبی را مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایید. هنگام طراحی دکوراسیون داخلی برای سالن های بزرگتر، استفاده بهینه از فضا در جهت های مختلف اهمیت دارد. برای این کار لازم است استراتژی اصولی برای انتخاب مدل فرش و کفپوش داشته باشید. برای طراحیدکوراسیون داخلی پذیرایی از عناصری استفاده کنید که فضا را زیباتر می کند.

ترکیب عنصرهای خام، مثل چوب سنباده‌نخورده در قالب لوسترهای سقفی و قاب‌ عکس‌ها و آثار هنری قدیمی، با عنصرهای بزرگ‌تری، همچون پیشخوان‌های مرمرین و کابینت‌های برنجی، جو بسیار خاصی ایجاد می‌کند. همانند آثار هنری، اثر یک آینه با افزایش سایز آن به طور چشم گیری بیشتر می‌شود. به علاوه یک آینه فضا را شلوغ نمی‌کند بلکه حتی موجب دلبازتر نشان دادن آن می‌شود. ضمنا سرمایه گذاری روی لوازم شیشه‌ای بزرگ می‌تواند زیبایی ظاهر تمام دیگر لوازم تان را دوچندان نشان دهد.

عکس پذیرایی شیک، ایده­ های طلایی برای طراحی!

به‌علاوه، حذف آن وسایل، زیبایی دکوراسیون ساده منزل را نیز برای ما به ارمغان خواهد آورد. بااین‌حال، امروزه سادگی دکوراسیون اتاق نشیمن بیشتر از سایر قسمت‌های خانه، مورد استقبال قرار گرفته است. به این دلیل که برای بسیاری از ساده پسندان، اتاق نشیمن محلی است که افراد پس از تنش‌ها و مشغله‌های روزمره، برای تسلی و آرامش به آن پناه می‌برند و یا با مهمانان خود خلوت می‌کنند. این افراد باور دارند که دکوراسیون ساده محیط می‌تواند آرامش بیشتری را به افراد داخل آن محیط القا کند.

استفاده از فانوس‌های درخشان چینی به رنگ های جذاب و فریبنده در این نوع طراحی دکوراسیون بسیار دیده می شود. تمام این ایده های دکوراسیون به سبک شرقی، جلوه ای متفاوت را در ذهن به وجود می آورد. اگر به این نوع طراحی دکوراسیون داخلی علاقه مند هستید، در ادامه شما را با برخی از ایده های جذاب آشنا می کنیم که می توانید برای آپارتمان خود به کار ببرید.

جای ساعت دیواری در پذیرایی شیک

قطعاً نمونه های بی نظیر را پیدا می‌کنید که بهترین تمدکوراسیونمنزل هستند. به طور مثال می‌توانید مبلمان به رنگ خاکستری انتخاب کنید که کوسن های روی آنها به رنگ آبی روشن یا سبز روشن هستند. مثال دیگری از تمدکوراسیون منزل این است که شما اساس رنگ دکوراسیون را آبی تیره یا سورمه ای انتخاب کنید و برای لوازم جانبی، از رنگ زرد، خاکستری، نقره ای و سفید استفاده کنید.

رنگ کردن دیوار یا استفاده ار کاغذ دیواری

برای مثال کسی که همیشه خانه‌اش میزبان مهمانی‌ها و جشن‌هاست باید خانه‌اش باکسی که در خانه کار می‌کند و نیاز به آرامش بیشتری دارد متفاوت باشد. اگر قفسه ها و کمدهایی در اتاق مخصوص لباس های کثیف کنار هم دارید، آن قسمت را هم متناسب با رنگ دکوراسیون انتخاب کنید. ب) به عنوان دومین انتخاب، شما با رنگ هایی مواجه هستید که در اصطلاح، رنگ ‌خنثی نامیده می شوند.

در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام ابتدا باید اولویت‌بندی انجام شود. اگر خانه ای که در حال بازسازی آن هستید دارای یک ساختار کلاسیک است. انتظار می‌رود به مواردی مانند سیم‌کشی برق، لوله‌کشی و عایق‌کاری ساختمان توجه بسیاری داشته باشید. تصمیم‌گیری در مورد کل هزینه‌های موردنیاز و محدودیت برای شما مهم است. پس از حذف بخش‌های اضافه، ضروری است که مطابق با موارد مشخص‌شده، طراحی بخش‌های جدید انجام‌شده و عملیات موردنظر اجرایی شود. پس از تعیین روند کلی پروژه و انجام تصمیم‌گیری نهایی، ضروری است که اطلاعاتی درزمینهٔ ی قسمت‌هایی که نیاز به تخریب دارند کسب کنیم.

مثلاً پرده ها را از جنس پارچه های توری روشن انتخاب می کنید و یا اینکه پارچه ها باید از جنس مخمل یا ابریشم باشند. وقتی صحبت از اجرای بافت در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب میان می ‌آید، یعنی منسوجاتی که به کار می ‌برید چگونه هستند. روتختی می ‌تواند از جنس مختلف از پارچه های متفاوت انتخاب شود؛ همین به معنای تغییر بافت در اتاق خواب خواهد بود. اگر اتاق خواب شما از پنجره بهره‌ مند است، حتماً برای پرده ها برنامه‌ریزی خاصی داشته باشید.