این برند ودکا می خواهد یک عروسی رایگان برای شما به راه بیندازد


منتشر شده حدود 8 ساعت پیش

ما به طور مستقل این محصولات را انتخاب می کنیم—اگر از یکی از پیوندهای ما ،ید کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. تمام قیمت ها در زمان انتشار دقیق بود.

آیا متوجه شده اید که ازدواج آینده خود را بر اساس نگر، های مالی کنار می گذارید؟ بر اساس تحقیقات یک شرکت تحقیقاتی، این هیچ راز نیست که عروسی ها ارزان نیستند گزارش عروسی، میانگین هزینه عروسی 2022 27000.

برای مطالب بیشتر مانند این دنبال کنید

اگر هزینه ها شما را از گره زدن به تاخیر می اندازد، ودکای آسم، فقط ممکن است شما را تحت پوشش قرار دهد. در پی گذر تاریخی از قانون احترام به ازدواج، این برند با آن همکاری کرده است پراید نیویورک برای تامین هزینه های 100 مراسم عروسی.

شان یل، مدیر بازاریابی رده Campari Sr، در بی،ه ای با اعلام این خبر گفت: «به ،وان حامی برابری ازدواج، Skyy Vodka مفت، است که در کنار جامعه LGBTQIA+ ایستاده است. روح مترقی Skyy Vodka ریشه در خاستگاه کالیفرنیایی آن دارد و این برند متعهد است که تأثیر مثبتی بر مسائل عدالت اجتماعی بگذارد که بر جامعه به طور کلی تأثیر می گذارد.

زوج‌های 21 ساله و بزرگ‌تر می‌توانند با اشتراک‌گذاری تصویری از خود در حال «نان تست ،» در اینستاگرام و تگ ،، برای شانس برنده شدن در عروسی رایگان شرکت کنند. @SkyyVodkaو از جمله هشتگ #SKYYSaysIDo. همچنین علاقه مندان می توانند با ارسال ع،ی از خود در حال نان تست با عزیزانشان به آدرس [email protected] وارد شوند. برای شرکت در مسابقه تا امروز، 31 دسامبر 2022، ساعت 11:59 شب به وقت شرقی فرصت دارید. ورود چندگانه منجر به رد صلاحیت فوری خواهد شد.

100 برنده خوش شانس از طریق اعلان اینستاگرام در تاریخ 9 ژانویه 2023 یا حوالی آن با آنها تماس گرفته می شود. علاوه بر پوشش هزینه های عروسی، هر برنده 150 دلار به صورت نقدی دریافت خواهد کرد. می تو،د دستورالعمل های کامل قرعه کشی Skyy Vodka را مشاهده کنید اینجا. موفق باشید!

به دنبال محتوای عروسی بیشتری هستید؟ توصیه های آپارتمان درم، را در زیر بررسی کنید:




منبع: https://www.apartmenttherapy.com/،-،nd-free-wedding-37204641?utm_source=RSS&utm_medium=feed&utm_campaign=Category%2FChannel%3A+main