دکوراسیون اتاق خواب با 7 ترفند اصولی و مدرن گروه معماری و معماری داخلی آرمند-پارسیان دکور

این سبک تخت خواب ها در فضایی اندک جمع شده و امکان فعالیت های روزانه را بدون حضور تخت فراهم می کنند. اگر به دنبال طراحی دکوراسیون اتاق خواب ساده هستید؛ در ادامه تصاویری از عکس اتاق خواب ساده آورده ­ایم که می­ توانید از آنها ایده بگیرید. روی تختخواب خود از شش یا هفت بالش پر استفاده کنید و آنها را با سلیقه خود در رنگهای متفاوت روی تخت بچینید تا جذابیت بیشتری پیدا کند. پالش­‌های پر علاوه بر جذابیت بصری، این حس گرما و لطافت را به شما القا می­‌کند.

خوگر به عنوان حلقه رابط عرضه و تقاضا در این حوزه بر بستر تجارت الکترونیک و به صورت یک Marketplace بنا شده و موجب افزایش کارآمدی در عرضه کالا و ارائه خدمات به مصرف کنندگان نهایی می شود. مخاطبان و ذینفعان خوگر، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات، مشتریان عام سازمانی، مصرف کنندگان نهایی و طراحان و متخصصان حوزه معماری و دکوراسیون هستند. در دنیا ی امروز، انسان ها بیشتر طول روز را کاملا مشغول کار و فعالیت های کاری هستند و بعد از پایان روز برای رسیدن به آرامش به خانه ی خود بازمی گردند.

به عنوان مثال، یک صندلی با چند کاربری متفاوت در اتاق خواب، کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت. تابلوهای دیواری و رومیزی در اتاق خواب، نقاشی یا عکس، در ایجاد حال و هوای اتاق خواب بسیار موثر هستند. اگر دیوار مناسب برای نصب تابلو بزرگ در اتاق خواب خود را ندارید از چیدمان تابلوهای کوچک‌تر مجله خبری دکوراسیون قاب اصلی را به وجود بیاورید. اضافه کردن گل و گیاه به اتاق خواب یکی از ساده ترین راه ها برای کمک به تقویت روحیه و ایجاد فضایی با نشاط است. اگر اتاق خواب شما نور کافی ندارد و یا فرصت رسیدگی به گیاهان طبیعی را ندارید می توانید از گیاهان مصنوعی برای دکوراسیون استفاده کنید.

  • اما اگر نمی خواهید یک سرویس کامل را برای اتاق خواب خود خریداری کنید، می توانید کمد هایی که در حال حاضر در اختیار دارید را به همین روش چیدمان کنید.
  • پس شما در این مرحله همه ی اطلاعات جمع آوری شده را به طوری که بتوانید هر عکسی که خواستید را پیدا کنید، مرتب کنید.
  • هنگام انتخاب مبلمان برای اتاق خواب خود ، به وزن بصری هر قطعه فکر کنید.
  • هرچه تعداد وسایل موجود در دکور اتاق خواب بیشتر باشد، فضا تنگ‌تر به نظر خوهد رسید.

اگر اتاقی کلاسیک دارید، به دنبال پرده های پارچه ای بروید که برای این سبک دکوراسیون مناسبند. همچنین زیر پرده اصلی، از آستر استفاده کنید، تا برای حفظ حریم شخصی و کنترل نور بتوانید از آن استفاده کنید.اگر اتاقی به سبک مدرن دارید، بهترین گزینه برای شما، پرده کرکره ای است. این نوع پرده هم انعطاف پذیر است و هم جلوه ای شیک و مدرن به فضا می دهد. به طور کلی هنگامی که سبک اتاق خواب شما مشخص باشد، انتخاب وسایلی چون سرویس تختخواب، پرده، کاغذ دیواری، لوستر و … دکوارسیون اتاق خواب امروزه به یکی از مهمترین موضوعات طراحی داخلی تبدیل شده است. اتاق خواب فضایی است که از آشفتگی ها و استرس های روزانه به آن پناه می بریم.

شکل و فرم ­های هندسی در سبک مدرن کاربرد دارند و شما می­ توانید در وسایل مختلف و یا نقش دیوار و سقف از آنها استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های روشن در اتاق، روشنایی فوق العاده‌ای به آن می‌دهند. می‌توانید از لگوی شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه پسرتان هم در تزئین اتاق استفاده کنید.

نظرات

عکس‌های این 2 طرح می‌تواند ایده‌های بسیار خوبی برای اجرای یک دکوراسیون اداری کامل و بی نقص به شما بدهد. گاهی فضا علاوه بر اینکه خیلی کوچک است، محدودیت های زیادی هم دارد. باید به سراغ یک نجار ماهر برویم تا سرویس خوابی متناسب اتاق ما بسازد. البته که این کار به دلیل هزینه بالا اولین گزینه نیست ولی در برخی موارد محدودیت های فضا به حدی زیاد است که چاره دیگری نمی ماند.

ایده های کارآمد برای اتاق خواب های باریک و مستطیلی شکل

بررسی و توجه به نکاتی که طراحان حرفه ای هنگام دکوراسیون کردن یک مکان مستطیلی و باریک در نظر می گیرند، می تواند به شما کمک کند تا به نتیجه ای مطلوب دست پیدا کنید. اگر فکر می‌کنید که دیوارهای مشکی به اتاق شما ظاهری مانند غار می‌دهند، به تصویر بالا توجه کنید. اگر دیوار مشکی با ملحفه نرم و رنگ‌های روشن تخت و مبلمان ترکیب شود، وجهه باشکوهی به اتاق خواب شما می‌دهد. در این دکوراسیون آباژورهای امروزی سفید به فضا جلوه بیشتری داده چرا که سایه‌های باقیمانده را از بین برده و فضا را مجلل کرده است. برای داشتن یک اتاق خواب مدرن دخترانه در کنار نکاتی که در بالا به آن اشاره شد باید به نوع شخصی سازی محیط نیز توجه کرد.

اگر اتاق خواب شما کوچک است، ساخت کمد دیواری بهترین گزینه برای جا دادن وسایل و لباس‌هاست. این‌که اتاق خواب شما چند متر است تاثیر مستقیمی بر هزینه تمام شده دیزاین اتاق خواب دارد. زیرا به همان میزان که اتاق خواب بزرگ‌تر باشد، متریال و وسایلی که استفاده می‌شوند، بیشتر خواهد بود.

یکی از این قسمت‌هایی که برای داشتن آرامش باید حس خوبی نسبت به آن داشته باشید اتاق خواب است، بنابراین شیک‌بودن و داشتن یک اتاق خواب مدرن اهمیت زیادی دارد. در این مقاله شما را با ۲۵ ایده امروزی برای داشتن یک اتاق خواب مدرن و شیک آشنا می‌کنیم. برای انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب باید دقت داشته باشید که این رنگ با تم کلی منزل هماهنگی داشته باشد.

چرا که قرار نیست نور طبیعی و یا هوای گرم یا سرد زیر پنجره، مانع استراحت شما بشود. دراور و البته آیتم های چند عملکردی مثل کتابخانه های همراه میزتحریر یا تختخواب های کشودار، همگی می توانند گزینه های بسیار خوبی برای اتاق خواب کوچک شما باشند. هرچند طراحیِ سبک مدرن، غالبا خلوت و بدون هیچ‌گونه تزئینات اضافی است، ولی استثنائی وجود دارد و آن استفاده از چراغ‌های نصب‌شدنی ناموزون، به‌ویژه با طرحی اتمیک است. خانه‌های سبک مدرن اواسط قرن، دارای پنجره‌های بزرگ و نور طبیعی زیاد هستند. پرده‌ها یا شید‌های ساده، هم حریم خصوصی را حفظ می‌کنند، هم بدون شلوغ کردن فضا ازنظر بصری، نور را از خود عبور می‌دهند.