دکوراسیون کلاسیک منزل طراحی داخلی کلاسیک ساختمان-پارسیان دکور

با نورپردازی بر جزییات ظریف و زیبای نشیمن تاکید کنید. و از لوستر های کریستالی ، برنزی یا انواع مشابه استفاده کنید. و کوسن های بزرگ و طرح دار را برای زیبا تر کردن مبلمان انتخاب کنید. ترکانی یا ترچانی؛ دانشنامه قدیمی ایتالیایی سبک کلاسیک را به عنوان مجموعه ای از مفاهیم نظری مجله خبری دکوراسیون و هنجارهای عملی تعریف می کند که وامدار اندیشه یونانیان و رومیان باستان است. از این مفاهیم برای ترکیب و ارزیابی آثار هنری استفاده می شود. در حوزه هنر و معماری، این اصطلاح به طور کلی بیان کننده ظاهری است که مطابق با الگو و یا الهام گرفته از کلاسیک یونان یا روم باستان باشد.

  • به جز ستون، استفاده از مجسمه‌های بلند، گلدان‌های بزرگ، آینه‌های قدی، کمدهای دیواری بلند و … نیز این احساس مرتفع بودن سقف‌ها را ایجاد می‌کنند.
  • سنگ های مرمر برای کفپوش، دیوارها و حتی نمای کلاسیک کاربرد دارند.
  • در این سبک استفاده از رنگ های خنثی و باوقار مانند بژ، قهوه ای، شیری و اُکر به عنوان رنگ اصلی برای دیوارها رایج می باشد.
  • سبک دکوراسیون مدرناز مهم ترین ویژگی در دکوراسیون مدرن، طراحی و ایجاد پنجره‌های بزرگ می‌باشد.

دکوراسیون کلاسیک، یکی از سبک های اصیل برای طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مورد استفاده به شمار می رود. به طور کلی، امروزه در طراحی چیدمان و دیزاین داخلی یک فضا، سبک های متنوع و مختلفی در دسترس افراد قرار دارد. نیاز به فضا در طراحی دکوراسیون به سبک نئوکلاسیک به این دلیل است که جانمایی مبلمان حول محور یک یا دو نقطه از فضا می‌گردد که شامل یک المان خاص است که موجب جلب توجه می‌شود.

نشیمن به سبک کلاسیک

گلدان ها، ظروف تزیینی، شمعدانی هایی از جنس نقره، مس و گاهی با روکش طلا نیز کاربرد دارند. البته منبع الهام این سبک از معماری و طراحی، یونان و روم باستان بوده است. در اوایل قرون وسطی معماری کلاسیک رومی و یونان باستان فراموش شد. در عصر رنسانس به عنوان منبعی برای خلق یک سبک جدید، کلاسیک شکل گرفت.

ایده‌های خلاقانه برای طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ

رنگ هایی که در طراحی داخلی سبک کلاسیک استفاده میشود از طبیعت گرفته شده اند و زیبا و آرامش بخش هستند. رنگ هایی مانند طلایی، بژ، خاکستری، کرم، هلویی، زیتونی،نقره ای،قرمز و همچنین از رنگ های قهوه ای ملایم ، زرد، آبی، سبز و رنگ های خاکستری، صورتی مات، میتوان استفاده کرد. طراحی معماری فضای داخلی به سبک کلاسیک شامل ارتفاع زیاد سقف،ستون های بلند،پرده های سرتاسری نزدیک به هم، آینه ها، گلدان و مجسمه های برنزی و.. این نوع سبک دکوراسیون یادآور کاخ و قصر پادشاهان است و امکان ایجاد تنوع در آن زیاد است. دکوراسیونهای کلاسیک هم برای خانه های ویلایی و هم برای خانه های مجلل و لوکس مناسب است.

از طرف دیگر، بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای پوشش و تزئین کف، چوب یا پارکت لمینت دارای طرح چوب، از نمونه های کفپوش این سبک طراحی قلمداد می گردد. همچنین با استفاده از کاشی های دارای تزئینات زیبا و سنگ های طبیعی، می توان فضایی زینت بخش و زیبا را برای حمام و آشپزخانه خلق نمود. از دیگر عوامل مهم و حائز اهمیت در طراحی این سبک ، انتخاب مبلمان مناسب و متوازن با این سبک می باشد. به خلاف دکوراسیون مدرن، در دیزاین به سبک کلاسیک، از دکوری های لوکس و پر تزیین مانند بوفه‌ های چوبی و پر نقش و نگار به میزان قابل‌ توجهی استفاده می‌ شود.

دکوراسیون اتاق خواب – 9 نکته طلایی که اتاقتان را زیبا…

اگر می خواهید یک آشپزخانه کلاسیک داشته باشید باید ابتدا از مهم ترین قسمت ها شروع کنید و قدم به قدم پیش بروید. مسلما یکی از این مهم ترین قسمت های آشپزخانه، کابینت های آن هستند. کابینت های کلاسیک، عموما از جنس چوب گردو و بلوط هستند. سطح کابینت ها ممکن است رنگ خود چوب را داشته باشد یا رنگ خورده باشد. روی درب کابینت ها تزیینات و کنده کاری های زیبا و ظریف به چشم می خورد.