طراحی داخلی شیک، حرفه ای و باکیفیت معرفی انواع دکوراسیون-پارسیان دکور

این نوع نورپردازی برای این است که بتوانیم سطح مشخصی را نورپردازی و در واقع نوربیشتری از نورعمومی را به آن بتابانیم یک مثال ساده می تواند نورپردازی میز ناهارخوری باشد که معمولا به وسیله ی چراغ های آویز روی سطح میز را روشن می کنیم. در واقع هدف این نورپردازی دیدن جزئیات بیشتری از سطح مورد نظر در دکوراسیون منزل است. همچنین استفاده از نورپردازی موضعی برای میز کار در محیط های کار یا روی میز کار در اتاق کار منزلتان می تواند به افزایش کیفیت فضایی کمک نماید. در حالت اول اگر امکان تغییر فضایی و جابه جایی دیوارهای موجود با تخریب و بازسازی امکان پذیر باشد بسیار بهتر است که از این گزینه استفاده نماییم. اما اگر به هر دلیلی امکان جابجایی دیوار ها وجود نداشته باشد می بایست تا حد امکان با پارتیشن های جدا کننده که در چیدمان جدید اضافه خواهد شد این مشکلات را جوابگو باشیم.

  • پرده‌های ابریشمی، دیوارهای حکاکی شده، وسایل لوکس و گرون، آینه‌های قدی و مبلمان رسمی جزو جدانشدنی سبک فرانسوی هستن.
  • لازم به ذکره فرش ها در دکوراسیون داخلی منزل تاثیر بسیاری دارند به طوریکه اگر با دقت و بر اساس وسایل منزلتان انتخاب کنید زیبایی بسیاری را برای منزلتان به ارمغان می آورند.
  • وقتی ایده‌های شما در اجرای دکوراسیون اتاق ‌خواب مناسب باشد، محیط اتاق تبدیل به فضایی امن و عاری از استرس با ایجاد آرامش برای شما و خانواده شما می‌شود.
  • در حالی که طراح دکوراسیون داخلی یا دکوراتور، تنها مسئولیت انتخاب رنگ ها، مبلمان، ایده پردازی برای چیدمان و امثال آن ها را بر عهده دارد.
  • هیرادانا در طراحی داخلی ساختمان از به روزترین و مدرن‌ترین متریال ها و دیتیل های ظریف در طراحی‌ها بهره برداری می‌کند.
  • انتخاب درست این جداکننده ها علاوه بر زیبایی که به فضا می دهند می توانند المان مناسبی برای تفکیک فضایی در دکوراسیون منزل باشند.

می دانید که چگونه و کجا باید تلویزیون قرار دهید و یا فرم ال سی دی چطوری باید باشد و یا جا و مکان کفش کن کجا باشد و ابعاد و اندازه ی کفش کن چه طوری باشد. در مورد سقف شما باید وضعیت موجود در سقف را ببینید و تیرهایی که در سقف عبور کرده را مورد بررسی قرار دهید و طرح سقف را به صورت دستی ترسیم کنید. سپس آن را به صورت اتوکدی ترسیم می کنید و برای سه بعدی سازی آماده سازی می کنید. پس چیزهایی که برای مدلیلنگ نیاز است یکی پلانی است که برداشت کردید و سپس طراحی برای تک تک دیوار ها و بعد طراحی سقف است.

چیدمان اصولی در طراحی و بازسازی دکوراسیون داخلی

این کار رو میشه با کاشی‌های بین کابینتی، یک قالیچه کوچک طرح دار، چند گلدون یا چند وسیله رنگی انجام داد. یکی از اصول هر آشپزخانه استانداردی، اجرای مثلث کار آشپزخانه است. اگر یخچال، سینک و اجاق گاز شما جای مشخصی ندارن، اون‌ها رو باید در ارتباط مثلثی مجله خبری دکوراسیون با هم قرار بدین تا بهترین کارآیی رو داشته باشن. تا حالا به دکوراسیون داخلی کشورهای ایتالیا، یونان و اسپانیا دقت کردین؟ ترکیب آبی و سفید یونانی، در کنار طرح‌های الهام گرفته از سبک مراکشی و طاق و قوس‌های ایتالیایی فضایی صمیمی و دلنشین ایجاد می‌کنن.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک-اقدسیه

شما باید از ابعاد دقیق منزل خود آگاه باشید تا بتوانید بهترین وسایل و بهترین رنگ ها را برای آن انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر منزل شما دارای ابعاد بزرگی نیست، استفاده از سبک کلاسیک برای آن، کار درستی نمی باشد. در عوض می توانید از سبک مدنر یا مینیمال استفاده کنید تا منزل شما بزرگ تر نشان دهد.

در اولین مرحله قبل از طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ، باید از خود بپرسید که قرار است این فضا چند نفر را در خود جای دهد؟ تعداد مهمانان و مشتری ها قرار است حداکثر چقدر باشد. از طرف دیگر اجزا و وسایلی که در منزل شما به کار رفته است باید متناسب با اندازه‌ی محیط های مختلف انتخاب شوند. به عنوان مثال استفاده از تخت خواب بسیار بزرگ در اتاق خوابی که اندازه‌ی متوسطی دارند، باعث شلوغ دیده شدن اتاق می شود. همچنین باید سعی کنید مبلمان خود را نیز متناسب با ابعاد و اندازه‌ های حال و پذیرایی خود انتخاب کنید. همچنین باید توجه کنید که طراحی دکوراسیون منزل با طراحی دکوراسیون فضاهای اداری یا تجاری کاملا متفاوت است که در ادامه به بررسی تفاوت های میان آن ها می پردازیم.