طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان مسکونی شرکت سازین-پارسیان دکور

جانمایی کمد لباس مهمان منطبق با سبک دیزاین دکوراسیون اخلی منزل می تواند به تمیز بودن و تعریف یک فضای لوکس با در نظر گرفتن آسایش مهمان کمک کند. عنصر آیینه برای دکوراسیون منزل کوچک می تواند انتخاب بسیار مفیدی باشد آینه با ایجاد عمق بیشتر در فضا به بزرگتر شدن فضا کمک می کند همچنین با بازتاب نور می تواند دلبازشدن فضا را ممکن نماید. در کشور آمریکا در سال 2010 درآمد متوسط یک فرد سالیانه حدود دلار است ولی یک طراح دکوراسیون داخلی حدود دلار در سال درآمد دارد. البته باید بدانید که در کشور آمریکا تعداد کسانی که در رشته طراحی داخلی تحصیل کرده اند زیاد است و این درآمد بخاطر رقابتی است که در این کشور وجود دارد. سپس در مرحله بعد طراح داخلی با شناخت و شناسایی افکار مردم و با استفاده از آن‌ها فضاهایی کاربردی و جذاب طراحی می کند. اما دکوراتور تنها وظیفه دارد طرح‌ها را اجرا نموده و در واقع مدیر اجرایی یک پروژه است .

  • مینیمالیسم چیزی بیشتر از یک گزینه طراحی است؛ این‌یک سبک زندگی است.
  • در طراحی داخلی، طراح به ایجاد تغییرات در دکوراسیون داخلی و چیدمان خانه و همچنین ساختار کلی خانه می پردازد.
  • لازم به ذکره در منازلی که مساحت کمی دارند استفاده از فرش های کوچک برای بزرگتر شدن فضا مناسب نیستند.

کمد دیواری یکی از عناطر مهم در زیبایی دکوراسیون پذیرایی محسوب می شود. بنابراین لازم است درانتخاب آن نهایت حساسیت و دقت را داشته باشید. در طراحی میز تلویزیون متریال های مختلفی مانند چوب،فلز ، ام دی اف، شیشه و … استفاده می شود. که بسته به نوع وسایل موجود در منزل متریال مناسب انتخاب می شود. و ویژگی بارز آن کاربردی بودن و نحوه چیدمان وسایل و تریینات آن است. این سبک اجازه می دهد که افراد بر اساس سلیقه شخصی خود چیدمان منزل را انجام دهند.

عوامل تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی

برخی از این نیازها، هزینه‌های مختلفی را برای کاربر در بر خواهد داشت. همانطور که می‌دانید با افزایش متراژ، شاهد افزایش هزینه نیز خواهیم بود. لذا تعیین متراژ و افزایش یا کاهش آن، تاثیر مستقیمی بر روی هزینه‌های طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دارد. پس به این ترتیب هدفی را که طراحی داخلی آن را نشانه میرود ابتدا کاربرد فضا است و سپس تاثیری که انتظار داریم محیط بر ما بگذارد. در این مرحله، افراد متخصص می‌توانند به خصوصیات مهم در نقشه‌های پلان، جزئیات سازه‌ای، نما، تزئینات، برش‌ها، پلان معکوس و حتی الحاقات نیز پی برده و همچنین وضعیت موجود بنا را برای شروع پروسه ی طراحی دکوراسیون داخلی شروع کنند. در چیدمان مبلمان منزل یکی از مهم‌ترین عوامل استفاده صحیح از فضا و رعایت هرچه بیشتر اصول فنگ‌شویی می‌باشد.

هفت نکته مهم برای طراحی دکوراسیون داخلی یک خانه زیبا و متفاوت

در بیشتر این فضاها به دلیل در نظر نگرفتن اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی، کارمندان به سرعت خسته می شوند. در صورتی که ظاهر محیط اطراف شما در زمان هایی مشغول به کار هستید، می تواند تاثیر زیادی در انرژی شما داشته باشد. اگر طراحی دکوراسیون داخلی به درستی انجام شود، می تواند باعث افزایش بازدهی و بهبود عملکرد افراد حاضر در مجموعه شود.

طراح حاذق اول هماهنگی رنگ و دوم امکان تهیه مصالح مورد نیاز در مبلمان و دکوراسیون داخلی و سوم نسبت و اندازه را مشخص می کند. سپس اندازه های داخلی ساختمان را به صورت پلان بر روی کاغذ با اندازه‌ های دقیق رسم می کند. اما در نقطه مقابل آن دکوراسیون داخلی خانه به سبک ماکسیمالیست وجود دارد همه چیز در تضاد و به صورت افراط و تفریط نمایش داده می شوند. این نوع از چیدمان تفاوتهای مدرن و قدیمی را در کنار همدیگر قرار داده و سبکی شاد و جذاب را ایجاد کرده است.

طراحی و بازسازی دکوراسیون داخلی

هنگامی‌که بارنگ‌های اشباع‌شده دیگر مانند قرمز بور گندی، آبی سلطنتی و زیتونی در فضا به کار رود. با انتخاب محدوده کوچکی از اتاق نشیمن برای این کار جلوی این شلوغی را بگیرید. توصیه‌های زیر به شما جهت جلوگیری از اجرای چنین تصمیماتی کمک خواهد کرد . اصلاً خوش‌آیند نیست که پس از یک سال ظاهر مبلمان منزلتان مانند اثاثیه ده سال پیش باشد.

برای اینکه بتوانید در منزل خود سبک دکوراسیون مدرن را پیاده‌سازی کنید. شاید تصور کنید که سبک‌های داخلی دکوراسیون منزل محدود به دو یا سه مورد مجله خبری دکوراسیون هستند. اما ممکن است ایجاد تغییرات در ساختار خانه مانند رنگ جدید کف‌پوش‌ها تصمیم شما برای انتخاب مبلمان یا فرش را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

به نظر می‌رسد سبک بوهو در حال ناپدید شدن باشد ولی به‌واسطه اتفاقاتی حتی مشهورتر از همیشه هم شده است. این سبک جهانی ترکیبی از یافته‌های عجیب‌وغریب و مبلمان آنتیک و قدیمی از منابعی همچون عرضه‌ی کالاهای ارزان و سفرها است. وقتی خانه‌تان را با جزئیاتی ظریف‌تر آذین می‌کنید مطمئن باشید مقدار زیادی مواد طبیعی مثل چرم پوشیدنی و خز مصنوعی یا پوست را اضافه کنید که همیشه شروعی خوب هستند. به چند طاقچه نیاز دارید؟ یک طاقچه به سبک و طرح نردبان را با گیاهانی متفاوت ترکیب و تزئین کنید. اگر در حال حاضر مبلمانتان را تهیه‌کرده‌اید چوب آن را کمرنگ‌تر کنید. اما فکر نکنید باید یک‌راست به فروشگاه‌های IKEA بروید چون با چند تغییر ساده در چیدمان به دست آوردنی است.