نگاه به آینده: اتمام استودیوی من


در حالی که دارم کار می کنم تا ع، اصلی حمام خود را برای رونمایی بزرگش آماده کنم (که امیدوارم دوشنبه، اما حدا،ر سه شنبه باشد) و ورزشگاه خانگی را به پایان برسانم، خیلی به استودیوی خود فکر کرده ام. ، که آ،ین اتاقی است که در خانه قبل از افزودن به پایان می رسد. (من و مت تلاش می کنیم دقیقاً تصمیم بگیریم که چه زم، می خواهیم آن افزوده بزرگ را حذف کنیم. هنوز برنامه محکمی نداریم، اما حداقل به طور منظم و جدی در مورد آن صحبت می کنیم.)

اما به هر حال، به استودیو برگردیم. من قبلاً چند ماه پیش به اشتراک گذاشتم که تغییراتی در استودیو ایجاد خواهد شد. اشاره کرده بودم که ورودی سبز پشت و همچنین دیوارهای حمام استودیو دوباره رنگ آمیزی خواهد شد. اما هر چه بیشتر در مورد آن فکر می کنم، و هر چه بیشتر خانه خود را به روی مهمانان باز می کنیم، بیشتر متوجه می شوم که تغییرات در استودیو احتمالاً بسیار مهم خواهد بود.

تا همین اوا،، من همیشه استودیوی خود را بخشی جداگانه از خانه می دانستم. و به ،وان یک بخش جداگانه از خانه، هرگز فکر نمی کردم که لازم باشد با ،مت اصلی خانه “جریان” شود. این است من فضایی که بتوانم چه کاری انجام دهم من می خواهید، صرف نظر از اینکه با بقیه خانه هماهنگ است یا نه. و چون اینطور است من فضا، همچنین به این م،ی است که این تنها فضایی است که می‌توانم قانون مت را بشکنم – بدون دیوارهای صورتی. این یک قانون او برای خانه است، اما در من استودیو، این قانون پابرجا نیست.

و در حالی که من هرگز قصد انجام دیوارهای صورتی در استودیو را نداشته ام، در تمام این مدت برنامه ریزی کرده ام که کابینت های مرج،/صورتی را با کاغذ دیواری های گلدار پررنگ بسازم. و تعداد زیادی کابینت در این اتاق بزرگ وجود خواهد داشت.

من به سمت این چیزی متمایل شدم…

اما هر چه بیشتر افراد در خانه خود داشته باشیم، طرز فکر من در مورد آن اتاق بیشتر تغییر می کند. به جای اینکه به آن اتاق بزرگ و حمام به ،وان فضاهایی فکر کنم که می‌توانم همه چیز را برای خودم جمع کنم، شروع کردم به این که آن اتاق‌ها بیشتر در خانه اصلی ما گنجانده شوند و به ،وان گسترشی از منطقه اصلی خانه در دسترس باشند. . و این بدان م،ی است که من دوست دارم ظاهر آن مناطق با بقیه خانه نیز جریان داشته باشد.

هنوز استودیوی من خواهد بود. من استودیو کارکرد اتاق اصلاً تغییر نمی کند. اما من ایده در دسترس بودن آن را دوست دارم اگر ما به اتاق نیاز داریم تا گسترده شود. من و مت میزبان یک گروه خانگی هفتگی (افراد از کلیسایمان) بودیم، و در آن شب، ما از 11 تا 15 نفر داشتیم. تا کنون، همه ما در اتاق نشیمن انباشته شده ایم (بدیهی است که مبلمان جابجا شده است)، و خوب بوده است. دنج اما خوب 😀

اما حدا،ر ظرفیت آن اتاق 17 است، بنابراین اگر زم، بیشتر از آن حضور داشته باشیم، دوست دارم بتوانم مستقیماً به استودیو حرکت کنم (تنها اتاق دیگری در خانه ما که می تواند این تعداد نفر را در خود جای دهد، به علاوه خیلی بیشتر). و اگر هیچ چیز دیگری نباشد، من واقعاً می خواهم که آن حمام علاوه بر حمام راهرو برای مهمانان در دسترس باشد.

بنابراین، این فصل جدید در زندگی ما، که مدت ها پس از تبدیل گاراژ خود به استودیوی من اتفاق افتاد، اما خوشبختانه مدت ها قبل از اینکه فرصتی برای اتمام استودیو داشته باشم، اتفاق افتاده است، واقعاً دیدگاه من را در مورد اینکه چگونه اتاق را می خواهم تغییر داده است. نگاه کنید و احساس کنید.

فکر می‌کنم به جای اینکه سعی کنم هر یک از ایده‌های قبلی‌ام را در اتاق تمام‌شده در حین پیشرفت در آن پروژه بگنجانم، بیشتر به ،وان یک لوح خالی فکر می‌کنم. من به طور کامل از نو شروع خواهم کرد. من متش، که این به م،ای پول زیادی نیست. پرهزینه ترین چیزی که من در آنجا دارم (که به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد) کاغذ دیواری است.

من واقعا آن را دوست دارم، اما این کاری نیست که در ،مت اصلی خانه انجام دهم. بنابراین اگر اکنون با این اتاق به ،وان بخشی از خانه اصلی رفتار می کنم، باید چیز دیگری پیدا کنم.

همه چیز را می توان با رنگ، به علاوه کمی کاشی تغییر داد. خیلی ممنونم که هرگز به این نقطه نرسیدم که مجبور باشم کابینت های استودیو را دوباره رنگ کنم. اگر مجبور بودم این کار را می کردم. همه می د،د که من این کار را خواهم کرد. 🙂 اما ممنونم که مجبور نیستم.

و البته، این به م،ای خسته کننده یا خنثی نیست. من رنگ ها را خیلی دوست دارم که نمی توانم یک اتاق خنثی داشته باشم. و من اصلا مخالف کاغذ دیواری یا نقاشی های دیواری نیستم، همانطور که در اتاق خواب و دیوارهای اصلی حمام ما آشکار است.

اما من از مربع یک شروع می کنم. یک شروع تازه. یک لوح تمیز. یک طرز فکر کاملا جدید. من فکر می کنم این سرگرم کننده خواهد بود. 🙂 و من امیدوارم که بتوانم آن را در اوایل سال آینده شروع کنم.

پیشرفت استودیو از 10-25-2019 - 9

به روز رس،:

می بینم که با فکر برداشتن/تعویض کاغذ دیواری تعدادی از شما را ناراحت کرده ام. 🙂 من آن را دوست دارم، بنابراین خواهم دید که چگونه می توانم آن را عملی کنم. من فقط مطمئن نیستم که می توانم کابینت های سفید را انجام دهم. 😀 اما هزاران رنگ برای انتخاب وجود دارد که با آن کاغذ دیواری هماهنگ است، با بقیه خانه جریان دارد و رنگارنگ و در عین حال رام تر از صورتی/مرج، است. اما وقتی کارم تمام شد هنوز هم رنگارنگ و سرگرم کننده خواهد بود!

Addicted 2 Decorating جایی است که من سفر DIY و تزئین خود را به اشتراک می‌گذارم و رویه فی،ر 1948 را که من و همسرم، مت، در سال 2013 ،یدیم، بازسازی و تزئین می‌کنم. کار روی خانه توسط خودم شما میتونید اینجا در مورد من بیشتر یاد بگیرید.

امیدوارم در سفر DIY و تزئین من به من بپیوندید! اگر می‌خواهید پروژه‌ها و پیشرفت‌های من را دنبال کنید، می‌تو،د در زیر مش، شوید و هر پست جدید را به صندوق ورودی ایمیل خود تحویل دهید. به این ترتیب شما هرگز چیزی را از دست نخواهید داد!


منبع: https://www.addicted2decorating.com/looking-ahead-fini،ng-my-studio.html