پروژه های برتر خانه 2022 – مهمان نوازی جنوبی


با نزدیک شدن به پایان سال، من همیشه دوست دارم به تمام پروژه هایی که امسال تکمیل کردیم نگاه کنم. ما واقعاً خودمان آنقدر DIY انجام ندادیم، نه به اندازه پروژه‌های معمولی. اما، امسال 3 بار به لوئیزیانا رفتم تا به خواهرم در برنامه ریزی و انجام پروژه ها با او کمک کنم، زیرا آنها آماده نقل مکان به خانه جدیدشان بودند. من همه آنها را نیز با شما به اشتراک گذاشتم، بنابراین ما به همه آن پروژه ها نیز نگاه خواهیم کرد. ما کارهای زیادی انجام دادیم!

در خانه ما، پروژه BIG BIG سال 2022 در حال تکمیل است، ما بود. در واقع این یک پروژه برای چند سال کافی است، زیرا قرار دادن یک است، به زمان، توجه و برنامه ریزی زیادی نیاز دارد. ما کاملاً از اینکه آن را به پایان رساندیم هیجان زده ایم و به تازگی اولین فصل پاییز/زمستان خود را با یک است، پشت سر گذاشتیم.

فقط یک یادآوری از حیاط خلوت ما زم، که خانه خود را ،یدیم و در سال 2017 نقل مکان کردیم. در آن زمان نمی‌دانستیم که در واقع یک است، قرار می‌دهیم، اما دیدن تغییرات از همان ابتدا لذت بخش است. پروژه های زیادی در اینجا انجام شده است تا آن را به جایی که الان هست برس،م. برخی از آنها DIY بودند و برخی را ما استخدام کردیم، اما همه حیاط خلوت ما را زیبا می کنند. ما در این 5 سال کارهای زیادی انجام دادیم!

وقتی وارد شدیم زاویه دیگری از حیاط خلوت.

بعد از اینکه است، امسال وارد شد، اکنون به این شکل است. اگر نمایش است، را از دست دادید، حتماً برگردید و به آن نگاه کنید. تمیز نگه داشتن آن و ظاهر آن به این زیبایی نیاز به تلاش دارد. مارک برای بازگشت به آنجا و تمیز ، است، و محوطه‌سازی اطراف واقعاً خوب است و من از این بابت خوشحالم. او یک دمنده گاز دارد که کمک می کند. او هنوز هم مواظب چمن زنی و تمام امور نگهداری در حیاط ما است. او یک کارگر سخت است! هیچ حیاط خلوتی بدون تعمیر و نگهداری نیست، اینطور است؟

ما به تازگی اولین پاییز خود را با یک است، پشت سر گذاشتیم و حدود 2 ماه روی آن توری گذاشتیم. با افتادن همه برگ‌ها چندان زیبا نبود، اما حالا کارشان تمام شده است و تمیز نگه داشتن آن در اینجا چندان بد نیست. ما همچنین از زم، که این ع، ها گرفته شده اند، نرده را لکه دار کرده ایم، بنابراین من باید در بهار امسال ع، های جدیدی بگیرم.

ما عاشق این هستیم که چطور شد و نمی‌تو،م صبر کنیم تا تابستان سال آینده به آنجا برگردیم. ما همچنان منتظر شرکت گاز هستیم تا یک خط بزرگتر به کنتور گاز ما راه اندازی کند تا بتو،م بخاری را راه اندازی کنیم. باید تا بهار انجام شود، اما ما نمی‌دانستیم که این مدت طول می‌کشد.

واقعاً این بهشت ​​حیاط خلوت ماست و ما از داشتن آن سپاسگزاریم!

ما واقعاً از چمن مصنوعی نیز لذت بردیم، تعمیر و نگهداری آن کم است و از ظاهر آن خوشمان می آید.

این بزرگترین پروژه ما تا به امروز است و ما به آن افتخار می کنیم. این مکان عالی برای سرگرمی در فضای باز است.

خواهر و برادر شوهرم به خانه دریاچه جدید خود در کاوینگتون، لس آنجلس نقل مکان ،د. من تمام پروژه‌ها را در خانه خواهرم به اشتراک گذاشتم و تمام این نقاشی‌های اسپری حصیری را انجام دادیم که در اکتبر بعد از نقل مکان آنها به خانه رفتم. تمام ع، های بعد از ایوان ها را در آن پست ببینید. آنها واقعاً از خانه جدید خود لذت می برند. اگر این پست را از دست دادید، پست خانه دریاچه را از دست ندهید.

من تمام قبل و بعد نقاشی حصیری را در این پست به اشتراک گذاشتم، پس آن را بررسی کنید. صندلی سبز رنگ بالا، پیدا شده در کنار خیابان (لوید فلاندرز قدیمی) از محله من بود. در نهایت ع،‌هایم را زیر و رو کردم و ع، اصلی صندلی را روی حاشیه پیدا کردم. و اکنون من یک ع، بعد از آن دارم تا با شما به اشتراک بگذارم. می‌تو،د ببینید که آیا رنگ‌های رنگ با هم هماهنگ نبودند و ،ن‌ها قدیمی بودند. من اون پارچه رو یادمه فقط به مقداری TLC نیاز داشت.

خواهرم ،ن‌های پوشانده شده را اینجا در Marietta در Fringe Benefits دریافت کرد. پارچه یک پارچه پرفورمنس است، بنابراین باید در فضای باز خوب نگه داشته شود.

و در اینجا پس از آن است! این یک صندلی واقعا راحت است و می دانم که اکنون از آن لذت خواهند برد.

در اینجا چند ع، در حال انجام از ما در حال نقاشی تمام حصیری است. همه چیز عالی شد و ایوان آنها را پر کرد. همه از حاشیه، بازار فیس بوک و مغازه های محموله.

پروژه ها همیشه ارزش تلاش را دارند. برای تغییر کامل همه چیز با اسپری رنگ و به طور کلی رنگ، کافی است کمی DIY انجام دهید.

درست قبل از کریسمس، من و مارک آ،ین پروژه را در خانه خود در اتاق خواب اصلی انجام دادیم. همانطور که در پست آشکار اشاره کردم، ما در مورد انجام آجر واقعی صحبت کرده بودیم، اما هزینه و بهم ریختگی آن طرح را متوقف کرد، بنابراین به جای آن کاغذ دیواری آجری را انتخاب کردیم.

ما از نتیجه بسیار خوشحالیم و واقعاً عاشق این هستیم که چگونه نتیجه گرفت. هر ، که آن را دیده است نیز آن را دوست دارد. اتاق ما را کاملاً گرم کرد و پروژه بسیار آس، بود، فقط 4 ساعت طول کشید تا انجام شود. ما آن را در یک روز حل کردیم و اتاق دوباره جمع شد!

این مجموعه ای از پروژه های امسال ما است. یک بزرگ و چند مورد کوچک چیزی است که باید برای سال نشان دهیم. ما همیشه اتفاقاتی در اطراف او داریم و من انتظار دارم سال آینده نیز از این قاعده مستثنی نباشد. ما چند کار دیگر داریم که می خواهیم اینجا در خانه خود انجام دهیم. مارک یک سقف صندوقدار برای اتاق خانوادگی ما در نظر گرفته است. ما یک حمام دیگر برای انجام در طبقه بالا داریم و سپس به زیرزمین می رویم که در آنجا قصد داریم ،مت می، را در آنجا به پایان برس،م، از پله ها به سمت اتاق اصلی. ما هنوز کارهای بی نظمی زیادی در زیرزمین داریم و سازماندهی بسیار بیشتری نیز باید انجام دهیم، اما این آ،ین حوزه بهبود ما خواهد بود. ما فقط می‌خواهیم ،مت می، را تمام کنیم تا شبیه یک اتاق واقعی در آن پایین باشد، بنابراین خواهیم دید که در مورد آن چه می‌کنیم. هنوز در مراحل تفکر است.

انجام کارهای خود در خانه و انجام کارهای اطراف خانه احساس خوبی دارد، اینطور نیست؟ ما به خانه خود بسیار افتخار می کنیم و چقدر در 5 سال تکمیل کرده ایم. اگر پست من را از دست دادید که چگونه خانه بژ سازنده خود را ارتقا دادیم، می تو،د تمام کارهای قبل و بعد را که تاکنون در خانه خود انجام داده ایم، مشاهده کنید. ما خانه خود را دوست داریم و برنامه ای برای نقل مکان به این زودی نداریم. ما عاشق شهرمان آکورث شده ایم و عاشق جایی هستیم که زندگی می کنیم.

مربوط

یک پست را از دست ندهید، به لیست من بپیوندید!




منبع: https://southern،spitalityblog.com/top-،me-projects-2022/