آشنایی با دکوراسیون کلاسیک و 30 نمونه طراحی داخلی محبوب به این سبک-پارسیان دکور

در نگاه اول برای بیننده چنین استنباط می شود که فضا شلوغ است اما این به دلیل نوع و سبک طراحی داخلی کلاسیک است. ابتدا شاید چیدمان سخت باشد اما با کمی آشنایی می توانید هر چیزی را در جایگاه اصلی خود قرار دهید. به طور کلی کاغذ دیواری ها، پانل های چوبی، سنگ های گرانقیمت، اکسسوری ها و … همچنین از پارچه مجله خبری دکوراسیون های ابریشمی، مخمل، ساتن، ملیله دوزی و… تمایل افراد ثروتمند جامعه برای به نمایش گذاشتن ثروت، موقعیت اجتماعی‌شان و نیز زندگی مجلل و سبک پر زرق و برق، در ایجاد این گونه سبک‌ها سهم به سزایی داشته است. گچ بری، قلم زنی، میناکاری، آینه کاری، پتینه و ورق طلا ابزارهای مهمی جهت خلق یک اثر کلاسیک می باشند.

  • هر مکان داستانی دارد و ما هنگام طراحی، به بیان آن کمک می کنیم.
  • برای طراحی و تولید مبلمان، چوب های مرغوب و باکیفیت جهت منبت کاری انتخاب می شوند.
  • درواقع سبک دکوراسیون کلاسیک نوعی از شکوه و اصلت را به بینندگان خود نشان می دهد و آن ها را علاقه مند به این شکوه و اصالت و جلال می کند.
  • در این سبک، مبلمان، لوازم و اکسسوارها همه به صورت متقارن و جفت شده به کار می روند و عموما رو به روی هم قرار می گیرند.
  • اجازه دهید نور طبیعی با کمک بازتاب آینه که روبروی پنجره است وارد اتاق شود.

به کار بردن پارچه های دارای الگوی ریزنقش زردوزی شده یا کاغذ دیواری های ابریشمی با پترن های ظریف متالیک می تواند برای نزدیک شدن سبک دکوراسیون منزل شما به خصوصیات سبک کلاسیک مفید باشد. سبک کلاسیک را می توان همان سبک سنتی غرب در دکوراسیون دانست که امروزه کمی با ویژگی های معماری معاصر هم سو شده است. عناصر به کار رفته در این سبک دارای تعاریف مشخص و مختص به خود می باشند. در سبک کلاسیک رعایت نظم و تقارن در اولویت قرار دارد و در آن بی نظمی و آشفتگی جایی ندارد. سبک کلاسیک ، سبکی پایدار و مطابق اصول است و معمولا ریسک نمی پذیرد و همواره بر ارکان خود استوار می ماند. دکوراسیون کلاسیک از طراحی داخلی قرن هجدهم در انگلستان و طراحی داخلی روستایی فرانسوی گرفته تا طراحی داخلی سرزمین های دور را در بر می گیرد.

پوشش سقف و کف نیز در طراحی و دیزاین کلاسیک، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بر این اساس، سقف باید از سطح صاف و نرم برخوردار بوده و با رنگ هایی مانند عاجی رنگ، شیری و کرمی رنگ، تزئین گردد. گفتنی است که از متریال رایج و متداول مورد استفاده برای تزئین و پوشش سقف، گچ می باشد.

حال که معنا و مفهوم کلاسیک به طور کامل مشخص شد، فارغ از تفاوت های واژگانی به ویژگی هایی مبلی می پردازیم که در فرهنگ ما و بازار مبلمان به مبل کلاسیک معروف است. نوع متریال و نحوه قرار گیری وسایل بسیار مهم و تاثیر گزار میباشد. نورپردازی این سبک معمولا با استفاده از لوسترهای گران قیمت و مجلل با کریستال‌های زیاد است. معمولا از نورهای نقطه‌ای برای روشن نشان دادن تابلوها نیز استفاده می‌کنند. یکی از اصول دکوراسیون با این سبک نورپردازی مناسب است. استفاده از آباژور نیز برای تامین نور برخی از قسمت‌ها گزینه مناسبی است.

۴۶ مدل مانتو پاییزه اسپرت ۱۴۰۱ در استایل های شیک

علاوه بر این از یک فرش و آباژور چوبی نیز استفاده کنید. و با استفاده از کاغذ دیواری با طرح های گلدار و رنگ های آرامش بخش نیز دیوار را تزئین کنید. همانطور که گفته شد تعادل و ظرافت در عناصر سبک کلاسیک کاملاً مشهود است وهمه جزییات دقیق قرار گرفته اند.

دکوراسیون کلاسیک ،شرکت معماری و دکوراسیون رامسین

حتی در یک فضای غیر متقارن می توانید با طرح یا تصاویر روی دیوار، یک فرش ساده اما دلنشین تقارن را ایجاد کنید. تجمل گرایی و استفاده از لوازم لوکس و گرانقیمت جزو عناصر جدایی ناپذیر در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک محسوب می شوند. برای ایجاد یک جلوه متین و آرام در رنگ های تند و تیره در سبک کلاسیک، از تزیینات و نقوش شاخص پارچه استفاده می شود. به عبارتی تزیینات و نقوش معروف دیزاین کلاسیک بر روی پارچه های مبلمان و پرده و کفپوش های طراحی به این سبک نیز مشاهده می شود.

نما سبز طراح و مجری دکوراسیون داخلی مدرن وکلاسیک لوکس، بازسازی اماکن مسکونی، اداری و تجاری با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات می باشد. پس اگر شیفته این ویژگی های منحصر به فرد شده اید، اصولی که آموزش دادم را به کار ببرید و خانتان را به سبک کلاسیک دکور کنید. ، روتختی، فرش، کاغذ دیواری و پرده ها را طرح دار خریداری کنید.

این انتخاب به نظم بیشتر در اتاق تاکید کرده که بسیار مورد تایید سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک می باشد. سبک دکوراسیون کلاسیکسبک کلاسیک، سبکی است شناخته شده که در تمام دنیا به کار می‌رود و پیروان خاص خود را دارد. وقتی این ویژگی‌ها در کنار هم برای دکوراسیون منزل به کار روند، شما می‌توانید فضایی سرشار از اصالت و ابهت را تجربه نمایید. سبک کلاسیک برای کسانی که وقار در دکوراسیون را به دیگر چیزها ترجیح می‌دهند، مناسب می‌باشد. در سبک کلاسیک همه چیز بر پایه تناسب، تقارن و هارمونی، انتخاب و چیدمان می‌شوند.