آموزش طراحی داخلی کلاسیک اصول و رنگ آمیزی دکوراسیون کلاسیک-پارسیان دکور

معنای اصیل کلاسیک از این کشورها به سایر نقاط جهان نفوذ پیدا کرده است. پارچه های طبیعی مانند کتان، پنبه، ابریشم با طرح های سنتی یا ساده را انتخاب می کنند. از فلز، مس، نقره و حتی گاهی طلا برای ساخت ظروف آنتیک و گرانقیمت دکوری و اکسسوری ها استفاده می کنند. برای چیدمان بهتر می توانید از یک مجری دکوراسیون کلاسیک مشاوره بگیرید . طراحی های پر زرق و برق در سبک طراحی کلاسیک چشم هر بیننده ای را خیره می کنند.

برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب به سبک کلاسیک بایستی یک تخت خواب کلاسیک را انتخاب نمایید. و یک تخت خواب چوبی با تاج و تزیینات زیبا را جایگزین تخت خواب های فلزی کنید. هم چنین بایستی روتختی را نیز از جنس مخمل ، ابریشم و ساتن انتخاب کنید. از پرده های بلند با پارچه های نفیس و تزییناتی مثل والان برای پوشش پنجره ها بهره گیرید.

  • تقارن یکی از مهم ترین خصوصیات سبک کلاسیک محسوب می شود.
  • بعد از گذر زمان ساختمان ها فرسوده خواهند شد و صاحبان را با مشکلا …
  • ۲- طرح پارچه‌ها و همچنین طرح کاغذهای دیواری، همگی از طرح‌های کلاسیک باید انتخاب شوند.
  • البته باید اضافه کرد که تاکید بیشتر بر روی فرش‌های دستباف و طرح‌های اصیل و سنتی است.

گچ بری، قلم زنی، میناکاری، آینه کاری، پتینه و ورق طلا از ابزارهای مهم خلق این سبک از دکوراسیون هستند. ۱۰- آینه و کنسول هم به عنوان یک آیتم مهم در کنار سایر اکسسوری‌ها، جلوه زیبایی به سرویس پذیرایی شما خواهند بخشید. ۹- تابلوهای نقاشی با موضوعات کلاسیک هم می‌توانند به عنوان تزئینات بیشتر دیوارها مورد استفاده قرار بگیرند. معمولاً بهتر است بزرگترین کاناپه را در مقابل بزرگترین دیوار پذیرایی قرا داده و سایر مبل‌ها را به صورت قرینه در اطراف آن بگذارید. ظروف کریستالی و برنزی و نقره هم تکمیل‌کننده زیبایی بوفه خواهند بود.

کشور عزیزمان ایران نیز دارای تاریخی کهن و غنی است که مردم آن از دوران گذشته آثار و سبک های مختلفی خلق کرده اند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. ۶- ستون‌ها و سقف گچبری هم از جمله الزامات این شیوه محسوب می‌شوند. ۴- رنگ طلایی در این شیوه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. استفاده از سازه ی بتنی یا سازه ی فولادی ؟ برای تشخیص این که برای ساختمان ما در زمینی که مد نظر داری …

۲.تقارن

گفتنی است که مزین نمودن فضا به سبک کلاسیک، نمایی دلنشین، جذاب و در عین حال با اصالت را متجلی می سازد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که نقطه مقابل سبک کلاسیک، سبک مدرن بوده که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. بر این اساس، طراحی دکوراسیون داخلی مدرن، با سادگی و شفافیت پیوند خورده است. به عبارت مجله خبری دکوراسیون دیگر، طراحی چیدمان به سبک مدرن، علاوه بر ساده بودن، از تزئینات زیاد و پیچیدگی ها کاملاً به دور می باشد. در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک همه ی ویژگی ها از کوچک ترین تا آخرین و اصلی ترین قسمت با جزئیات کاملا دقیق انجام شده ودیده میشود. در طراحی داخلی به سبک کلاسیک عنصر اصلی نقطه کانونی در مرکز اتاق است.

سبک کلاسیک، سبکی پایدار و مطابق اصول است، معمولا ریسک نمی پذیرد و همواره بر ارکان خود استوار می ماند. سبک کلاسیک، سبکی است شناخته شده که در تمام دنیا به کار می رود و پیروان خاص خود را دارد. در آشپزخانه هم استفاده از کاشی و سرامیک بسیار متداول می‌باشد. یک راه دیگر نیز، بکار بردن سنگ طبیعی در دیواره‌های آشپزخانه است.

لوسترهای مناسب سبک کلاسیک

نکته مهم در انتخاب رنگ مناسب ، بکارگیری رنگ های باوقار و سنگین و غیر جیغ! طلایی و توالیته های سفید نیز به عنوان زمینه کلی و تزیینات به میزان زیاد استفاده می شود. سرویس بهداشتی های کلاسیک، معمولا کابینت های چوبی با رنگ های کرم و قهوه ای دارند.

ضمناً در زیبایی و جذابیت بصری این نوع مبلمان، پیچیدگی ها و ظرافت های بکار رفته تاثیر بسزایی از خود برجای می گذارد. در مبلمان‌های به کار بردن شده برای این سبک، بیشتر از قاب چوبی به کار برده شده است. رنگ‌های قهوه‌ای تیره گزینه‌های انتخابی مناسبی برای این سبک از دکوراسیون هستند.